ניתוח משולב – מתיחת בטן והרמת חזה

מתיחת בטן לגברים
מתיחת בטן לגברים
November 30, 2014
מתיחת בטן
ניתוח משולב – מתיחת בטן והגדלת חזה
November 30, 2014

ניתוח משולב – מתיחת בטן והרמת חזה

הצרת היקפים

לצד ניתוח פלסטי שמתמקד באיזור מסוים בגוף, מציעים מנתחים מומחים רבים גם ניתוחים פלסטיים משולבים בוריאציות שונות. אחד הניתוחים הפופולריים בתחום זה הוא ניתוח משולב של מתיחת בטן והרמת חזה. ניתוח זה הוא ניתוח מסובך יותר מניתוח מתיחת בטן או הרמת חזה בנפרד אך מצד שני, אין צורך לעבור את תקופת ההחלמה פעמיים ובדרך כלל עלות כל ניתוח בנפרד תהיה יקרה יותר מעלות של ניתוח אחד בעל שתי מטרות אלו.

ניתוח משולב של מתיחת בטן והרמת חזה כולל מספר תהליכים. לרוב מתחילים בתהליך של הרמת החזה, תוך הרדמה מלאה של המנותחת. המנתח מבצע חתך בקו התחתון של החזה, מעצב ומרים אותו ומכניס פנימה את  שתלי הסיליקון במידה שנבחרה על ידי המנותחת מבעוד מועד. הוא חוזר על הפעולה גם בשד השני ומוודא שהמראה הוא אסתטי ופרופורציונלי וסוגר את איזור השדיים. במקרים מסוימים אין שימוש בשתל סיליקון אלא רק עיצוב מחדש של החזה והרמתו.

לאחר מכן עובר המנתח לעבודת מתיחת הבטן, כשהוא יוצר חתך באיזור קו הביקיני, מפריד את שכבת העור והשומן ומהדק את שרירי הבטן הרופפים. לאחר הידוק שרירי הבטן, מותח המנתח את העור ומסיר את עודפי העור. בסוף הניתוח תופר המנתח את החתך וכאן הסתיים הניתוח.

תוצאות טובות מתיחת בטן לאורך שנים ארוכות

ההחלמה לאחר ניתוח משולב היא החלמה מסובכת יותר מבחינת הכאבים, אך המנתח ינחה את המטופלת לגבי לקיחת משככי כאבים מתאימים. בנוסף, המנותחות לובשות חזיית ספורט מיוחדת וחגורת בטן על איזור הבטן כדי לסייע להחלמה וליצור מראה מהודק. לבישת החזייה והחגורה בדרך כלל לתקופה של כמה ימים ולאחר מכן, בהתאם להנחיות הרופא ניתן להסירם.

התוצאות הסופיות של הניתוח המשולב למתיחת בטן והרמת חזה נראות רק לאחר תקופת החלמה של כמה שבועות והמתנה של מספר חודשים, עד למיצוק סופי של עור הבטן, זאת משום שבתחילה ישנה אדמומיות ונפיחויות באיזור המנותח, אך תוצאות אלו נשמרות שנים רבות. היעילות הרבה של ניתוח משולב כבר ידועה לנשים רבות שמעוניינות ב”מייקאובר” מושלם. ניתוח זה מתאים לנשים לאחר לידות, נשים שהורידו משקל רב ורוצים להעניק לגופן חזות חטובה ומחודשת ונשים שמתקשות להיפטר ממראה חזה קטן ומצומק ומבטן בעלת עור רופף.

אם את מעוניינת בניתוח משולב של מתיחת בטן והרמת חזה מומלץ כי תפני לקביעת פגישת ייעוץ והסבר אצל רופא כירורג מומחה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *